מתנות לעובדים: איך לבחור מארזי שי לחגים?

עונת החגים מתקרבת וזה בדיוק הזמן, לחפש מתנות לעובדים אשר יראו להם כמה אתם מעריכים אותם ומוקירים את ההשקעה הרבה שלהם בעבודה. מתנה לעובד, היא דרך מצוינת לתת אנרגיות לעובדים על מנת להשיג את המטרות והיעדים שנקבעו עבורם.

 

ישנם שני סוגים עיקריים של מתנות, כאשר הסוג הראשון הם מתנות שניתן לסווגם כמתנות שניתנות על מנת לצאת לידי חובה בפני העובדים. הסוג השני הם מתנות אשר מאחוריהם ישנה מחשבה רבה, תקציבים גדולים והמון יצירתיות אשר יהפכו את המתנות לחוויה של ממש עבור העובדים, ויובילו לחיזוק הקשר בין העובדים לבין החברה.

 

מאמר זה יעזור לכם למצוא מתנות בעלי ערך ומשמעות רבה לעובדים שלכם, מתנות אשר יעלו חיוך רחב על פניהם ובמיוחד מתנות אשר יראו לעובדים, כמה אתם מעריכים אותם ושמחים על כך שהם חלק בלתי נפרד ממקום העבודה.

השלבים למציאת המתנה המושלמת לעובדים

המרוץ אחר מציאת מתנות לעובדים אשר לא יהיו פחות ממושלמות, הינו רווי חיפושים מתמשכים בין חברות וחנויות רבות, אשר מציעות בכל שנה בתקופות החגים מגוון רחב של מתנות בקטגוריות שונות. על מנת שתוכלו למצוא מתנות לעובדים אשר יהיו המתאימות ביותר עבורכם ובמיוחד המתאימות ביותר לעובדים שלכם, עליכם לפעול בהתאם לשלבים הבאים:

  1. קביעת תקציב – הפעולה הראשונה שאתם צריכים לעשות בטרם מתחילים את תהליך החיפוש אחר מתנות לעובדים, היא לקבוע את גובה התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע עבור כל מתנה לעובד. כאשר גובה התקציב יהיה מעל הממוצע, היצע המתנות יהיה מגוון ורחב יותר אך כאשר גובה התקציב יהיה מתחת לממוצע, תאלצו להסתפק במתנות סמליות ולא מעבר. כמובן כאשר ההשקעה הכספית במתנה תהיינה גבוהה יותר, כך העובדים ירגישו מוערכים הרבה יותר על פועלם בחברה.
  2. הכרת העובדים לעומק – על מנת למצוא את המתנה המושלמת עבור העובדים שלכם, זאת אשר תקלע למכנה הרחב והמשותף לכולם, יש צורך להכיר היטב את העובדים שלכם, לדעת מה אוהבים לעשות בשעות הפנאי שלהם, האם הם אוהבי ספורט, בישול, תרבות, אופנה ועוד מגוון העדפות אשר יסייעו לכם לצמצם את אפשרויות החיפוש ולהתאים אותם, באופן ממוקד יותר להעדפות העובדים. כך ניתן יהיה למצוא את המתנה המושלמת אשר תהיה בעלת עניין רב עבור כל אחד מהעובדים בחברה, אשר יוקירו את ההשקעה הכספית בהם ויתרגמו את זה להשקעה בעבודה ולהשגת המטרות השנתיות.
  3. מתנה שימושית – בחרו מתנה אשר תהיה שימושית מאוד בעיניי העובדים ולא כזו, אשר תיכנס למגירה או לארון ותישכח שם למשך שנים רבות בלי ששמתם לב שהיא שם. יש לבחור מתנות לעובדים אשר ניתן יהיה להשתמש בהם באופן יומיומי לאורך כל השנה, מתנות פרקטיות בעלות ערך פונקציונאלי גדול.
  4. לוגו החברה – לאחר שמצאתם את המתנה המושלמת, זאת שתביע את הערכה הגדולה ביותר לעובדים שלכם, זה הזמן לחשוב על מיתוג החברה אשר יתנוסס על גבי המתנות, ויהיה פרסומת לכל דבר ועניין בכל מקום בו העובדים ישתמשו במתנה לעיניי כל.