משלוחי פרחים לאנשים שאוהבים

לקטלוג הפרחים שלנו לחץ כאן

"הכסף הוא שיקוי אהבה חזק, אבל פרחים יעילים כמעט באותה מידה"   – רוברט א. היינליין

אחת הדרכים היפות ביותר להראות אהבה לאדם אחר היא באמצעות משלוח פרחים.. משלוח שיפתיע את אותו אהוב, בין אם בבית לבין אם במקום עבודתו ויעביר את המסר לאותו אדם שאנו אוהבים אותו ועל הדרך שכולם יראו גם ושתישאר לו מזכרת יפה למספר ימים טובים (תלוי בסוג הפרחים). השימוש בפרחים מתאים לכל מיני אירועים ונקודות זמן ולכן הוא כה נפוץ, להלן מספר אירועים / נקודות זמן כאלו:

  • ימי אהבה – בישראל אנו חוגגים שני מועדים המציינים אהבה והם טו באב ו- ואלנטיין דיי, האחד יהודי והשני לא אך עדיין נחגג בכל רחבי הארץ. בשני ימים אלו, חנויות הפרחים עובדות נון סטופ ומספקות כמויות פרחים עצומות וזאת כי כולם רוצים להראות לחצי השני שלהם כמה הם אוהבים אותם וכמה הם יקרים להם.
  • יום נישואין – לא פעם נאמר על נישואין שהם עבודה ולכן אסור לשכוח שנישואין זה איחוד של שני אוהבים ובתקווה איחוד כזה שיישאר לכל החיים ואף יניב ילדים. על מנת להצליח לשמור על הגחלת ולהסב לבעל או לאישה אושר, מדי פעם נהוג לשלוח פרחים ובמיוחד במועד השנתי לנישואין.
  • יום הולדת – יום הולדת יש רק פעם בשנה ולא בכל שנה אנחנו יודעים מה לקנות למי שאנחנו אוהבים. במיוחד בשביל אותן שנים בהן אנחנו לא יועדים מה לקנות, יש את הפרחים אשר יהוו גם מתנה וגם תזכורת לאותו חוגג שאוהבים אותו וחושבים עליו.
  • חגים – ישנם מספר חגים ביהדות והחגים הם גם זמן להראות אהבה לאחרים ובמיוחד לאלו שאנו רוצים להמשיך ולחגוג איתם. על מנת לכבד ולהביע את האהבה והתודה, מקובל לשלוח פרחים או להביא זר לארוחת החג.
  • חגיגות שנה – לא חייבים להיות נשואים על מנת להיות יחד ולפני הנישואין יש את תקופת החברות. כאשר מגיעים לנקודת השנה, מדובר במאורע מיוחד אותו מאוד מומלץ לחגוג ולכבד בזר פרחים אוהב.
  • כאשר צריך לבקש סליחה – לא פעם אנחנו מצליחים לפגוע ולהכעיס את האנשים שאנחנו אוהבים ולבקש סליחה לא תמיד מספיק. אחת הדרכים המושלמות לבקש סליחה ואולי אפילו לדאוג שאכן יסלחו, היא לשלוח זר פרחים אוהב ועם פרחים שמסמלים בקשת סליחה ואהבה. במקרה כזה, אל תשכחו להוסיף פתק.. בהצלחה.

ומעבר לכל החגים והמועדים האלו, תמיד כיף לשלוח פרחים באמצע שום מקום, ללא כל סיבה וסתם להראות כמה אנחנו אוהבים. לפרחים יש כוח מיוחד וכזה שמצליח להיות מועבר באמצעות כל פרח ופרח. אז אם אתם אוהבים מישהו ואתם רוצים להראות לו כמה אתם אוהבים אותו, נמליץ לכם לשלוח לו או לה פרחים ולהראות את האהבה הקיימת ועל הדרך לדעת שהצלחתם להעלות חיוך על פניו של היקר לכם.